Service Desk Engineer_

Nr ref.: 7811/JP

Misją Connectis jest rozwój ludzi i firm poprzez budowanie zespołów Developerów dziś oraz inwestowanie w Liderów jutra. Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 350 Specjalistów IT i tysiące zrealizowanych projektów.

Opis stanowiska

  • Rozwiązywanie problemów z zakresu software, hardware jak i sieci lokalnie i zdalnie, na poziomie 3 linii wsparcia IT
  • Współpraca z regionem EMEA

Wymagania

  • 3 lata doświadczenia jako IT Support Specialist
  • Doświadczenie w międzynarodowym projekcie jako 3 linia wsparcia
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów software, hardware, sieci
  • Świetne umiejętności komunikacyjne, proaktywność
  • Płynny język angielski w mowie i piśmie (B2/C1)
  • Wykształcenie techniczne

Oferujemy

  • Świetną atmosferę pracy
  • 2000 zł za polecenie znajomego
  • Pracę w międzynarodowym projekcie
  • Indywidualnego opiekuna po stronie Connectis_
  • Wiele ciekawych eventów technologicznych po stronie Connectis_

Benefity

Komputer
Konferencje
Pakiet medyczny
Pakiet sport
Szkolenia
Wynagrodzenie DO NEGOCJACJI
Lokalizacja Łódzkie
Obszar IT
Start ASAP
Język ANGIELSKI - B2/C1
Forma zatrudnienia B2B
Potrzebujesz więcej informacji?

Codziennie od 9:00 do 17:00

czekamy na Twoje pytania 22 222 5000