Specjalista Service Desk - I linia wsparcia_

Nr ref.: 8164/MD

Misją Connectis jest rozwój ludzi i firm poprzez budowanie zespołów Developerów dziś oraz inwestowanie w Liderów jutra. Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 350 Specjalistów IT i tysiące zrealizowanych projektów.

Opis stanowiska

  • Obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT (m.in. poprzez Jira)
  • Monitorowanie poprawności procesów wymiany danych między systemami
  • Zarządzanie uprawnieniami w Active Directory oraz w systemach wewnętrznych
  • Bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w celu realizacji zgłoszeń

Wymagania

  • Min. rok doświadczenia w bezpośrednim wsparciu w IT
  • Znajomość pakietu MS Office oraz mile widziana znajomość SQL
  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (praca zmianowa, w weekendy)
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, zapewniająca swobodną komunikację

Oferujemy

  • Proces rekrutacyjny przeprowadzany zdalnie
  • 2000 zł za każde polecenie Specjalisty do naszych projektów
  • Meetupy technologiczne, imprezy, spotkania integracyjne
  • Indywidualny Opiekun ze strony Connectis
  • Pakiet sportowy i medyczny

Benefity

Komputer
Konferencje
Pakiet medyczny
Pakiet sport
Szkolenia
Wynagrodzenie 6000 netto + vat / B2B
Lokalizacja WARSZAWA
Obszar IT
Start ASAP
Język ANGIELSKI - B1/B2
Forma zatrudnienia B2B
Potrzebujesz więcej informacji?

Codziennie od 9:00 do 17:00

czekamy na Twoje pytania 22 222 5000