Customer Service Specialist with German _

Nr ref.: 8264/JP

Misją Connectis jest rozwój ludzi i firm poprzez budowanie zespołów Developerów dziś oraz inwestowanie w Liderów jutra. Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 350 Specjalistów IT i tysiące zrealizowanych projektów.

Opis stanowiska

  • Wsparcie techniczne wewnętrznych departamentów firmy, telefoniczne oraz mailowe
  • Zapewniamy pełne szkolenie, które przygotowuje osobę do pracy na 1 linii wsparcia IT
  • Komunikacja w języku polskim, angielskim i niemieckim (w mowie i piśmie)

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego, angielskiego oraz niemieckiego (B2/C1)
  • Komercyjne doświadczenie na stanowisku Specjalisty IT lub wsparcia Klienta
  • Otwartość, komunikatywność
  • Chęć rozwoju w branży IT

Oferujemy

  • Świetną atmosferę pracy
  • Długofalową współpracę
  • Opiekę medyczną, pakiet MultiSport
  • Standardowe godziny pracy: 8.00 – 16.00, 9.00 – 17.00
  • Meet’upy technologiczne, imprezy, spotkania integracyjne

Benefity

Konferencje
Pakiet medyczny
Pakiet sport
Wynagrodzenie do negocjacji
Lokalizacja ŁÓDŹ
Obszar IT
Start ASAP
Język angielski i niemiecki
Forma zatrudnienia B2B
Potrzebujesz więcej informacji?

Codziennie od 9:00 do 17:00

czekamy na Twoje pytania 22 222 5000