Technical Partner Support (Integration)_

Nr ref.: 8298/JP

Misją Connectis jest rozwój ludzi i firm poprzez budowanie zespołów Developerów dziś oraz inwestowanie w Liderów jutra. Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 350 Specjalistów IT i tysiące zrealizowanych projektów.

Opis stanowiska

  • Projekt dotyczy rozwiązania opartego o sztuczną inteligencję i obszar IoT, które dany Kandydat będzie wspierał od strony technicznej.
  • Do zadań Kandydata należeć będzie: codzienny kontakt z biznesem w jęz. angielskim, wspieranie Partnerów pod kątem integracji rozwiązania IoT, wsparcie od strony testów aplikacji

Wymagania

  • 3+ lata doświadczenia na stanowisku IT Support
  • Doświadczenie z usługami sieciowymi korzystającymi z REST API
  • Świetne umiejętności komunikacyjne, otwartość, zadaniowość
  • Wykształcenie wyższe (Informatyka lub pokrewne)
  • Doświadczenie w międzynarodowym środowisku
  • Biegły język angielski (C1)
  • Wiedza na temat UX/UI
  • Doświadczenie z JIRA

Nice to have:

  • Doświadczenie z rozwiązaniem Wiki

 

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej w wymiarze 1 dnia w tygodniu
  • Pracę z najnowszymi rozwiązaniami na rynku w obszarze sztucznej inteligencji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy na B2B
  • Wiele ciekawych imprez tematycznych po stronie Connectis
  • Pracę w świetnej atmosferze i międzynarodowym zespole
  • Indywidualnego Opiekuna po stronie Connectis
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • 2000 PLN za polecenie Znajomego
  • Zdalny proces rekrutacyjny

Benefity

Komputer
Konferencje
Pakiet medyczny
Pakiet sport
Szkolenia
Wynagrodzenie DO NEGOCJACJI
Lokalizacja WARSZAWA
Obszar IT
Start ASAP
Język ANGIELSKI - ZAAWANSOWANY
Forma zatrudnienia B2B
Potrzebujesz więcej informacji?

Codziennie od 9:00 do 17:00

czekamy na Twoje pytania 22 222 5000