Subscribe Now

* You will receive the latest news and updates on your favorite celebrities!

Trending News

9 narzędzi niezbędnych do zarządzania zdalnym zespołem IT

9 narzędzi niezbędnych do zarządzania zdalnym zespołem IT

Kariera
Społeczność
Wszystkie
Zespoły IT

Zarządzanie zespołem zdalnym to duże wyzwanie – właśnie dlatego nasz zespół IT Delivery Directors przygotował listę 9 narzędzi, z których korzystają, żeby ich praca była łatwiejsza, lepiej zorganizowana i bardziej produktywna.

1. Asana

Asana to idealne narzędzie dla zespołów zdalnych. Pozwala na pełne zarządzanie projektami i bieżące monitorowanie postępów prac w jednym miejscu. Dzięki temu zawsze wiadomo kto i czym się zajmuje oraz jaki jest status jego prac.

2. Clubhouse

Narzędzie idealne dla projektów IT. Pozwala na zarządzanie projektami Kanban oraz liczne integracje, które ułatwią pracę zespołu (np. REST API, GitHub). Świetne dla zespołów o różnych rozmiarach.

3. Harvest

Zastanawiasz się jak rozliczać czas pracy? Jak go kontrolować? Harvest to idealne narzędzie właśnie do tego. Zbieranie tych danych pomoże Ci zwiększyć efektywność zespołu i szybko zauważyć wszelkie problemy z produktywnością.

4. Hitask

Jeżeli potrzebujesz prostego, przejrzystego narzędzia do zarządzania zadaniami i projektami dla małego lub średniego zespołu – Hitask to świetne narzędzie. Pozwala tworzyć zadania, przypisywać je członkom zespołu, nadawać priorytety, a później kontrolować postęp prac.

5. Pinitto.me

To darmowe narzędzie do współpracy w czasie rzeczywistym. Twój zespół zdalny będzie mógł łatwiej odbywać spotkania i robić burze mózgów z wykorzystaniem tej wirtualnej tablicy. Jeżeli potrzebujesz podobnego narzędzia w wersji desktopowej – polecamy również Miro (poprzednio RealTimeBoard).

6. Outplanr – Project and task management tool.

Outplanr może zostać zintegrowany ze wcześniej wspomnianą Asaną. Narzędzie pomaga organizować wszelkie zadania w dziennie plany działania, dzięki czemu praca zespołu będzie bardziej produktywna, a jej efekty mierzalne i przewidywalne.

7. Taskade

Taskade to kompletne narzędzie do zarządzania projektem i współpracy zespołu zdalnego. Pozwala nie tylko na współpracę w czasie rzeczywistym, ale również tworzenie planów zadań i planowanie projektów. Dodatkowo, posiada również wewnętrzne narzędzia do komunikacji. Ostatnio poszerzyli swoją ofertę o aplikacje natywne na urządzenia desktopowe, więc współpraca będzie jeszcze łatwiejsza!

8. Trello

Trello to bardzo proste, ale również niesamowicie uniwersalne narzędzie. Pozwala na planowanie i prowadzenie projektów Lean. W przypadku dużych, bardziej skomplikowanych projektów może nie być najlepszym wyborem, ale dla mniejszych zespołów będzie idealnym narzędziem. Dodatkowo, Trello można również wykorzystać do planowania i organizowania swoich codziennych, prywatnych zadań.

9. Notion

Celem Notion jest zastąpienie wszystkich innych aplikacji, a tym samym uniknięcie chaosu. Notion posiada zarówno notatki i dokumenty, które mają zastąpić Google Docs lub inne programy tego typu, można w nim stworzyć bazy wiedzy dla członków zespołu (zastępujące np. GitHubWiki), oraz planować i organizować cały projekt w taki sam sposób jak np. w Asanie lub Trello. Co więcej, Notion posiada również wewnętrzne arkusze i bazy danych. Jeżeli więc potrzebujesz jednego, kompletnego rozwiązania – Notion będzie świetnym wyborem.

 

Powyższe narzędzia pomogą Ci zorganizować pracę Twojego zespołu. Ale pamiętaj, żeby zawsze wybierać narzędzia, które wspomogą Twój zespół, zamiast wprowadzać chaos. Jeżeli masz już świetne narzędzia i procesy, ale brakuje Ci równie świetnych specjalistów IT – skontaktuj się z nami.

Related posts